Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

1-Siteye neden üye olmalıyım üye olmanın avantajları varmıdır?

Siteye üye olmak zorunda değilsiniz. Siteye üye olmak, sizin yeni ürünler, kampanyalar ve yenilikler hakkında haberdar olmanızı sağlayacaktır.

2-Bess.com.tr'den alışveriş yapmak güvenilir midir, ürünleri orjinalmidir?

Bess.com.tr , dünya markaları olan GK, ERVY ve Milano'nun Türkiye Temsilcisidir. Tüm ürünler ithal edilmektedir. Ayrıca Bess kendi markasıyla Türkiye'de üretim yapmaktadır. 

Bess.com.tr'de bulunan tüm parfümler orjinal ve ithalatçı firma garantilidir ve sertifikalıdır.

3-Üye girişi nasıl yapılır şifremi unutursam ne yapmam gerekli?

Sitemizin üst kısmında bulunan "üye giriş" butonuna tıklayarak yönergeleri takip ediniz.

4-Üye olmadan giriş yapabilirmiyim?

Üye olmadan siteye giriş ve alışveriş yapabilirsiniz.

5-TC kimlik numaramı vermem gerekiyormu?

Alışveriş faturanızın hazırlanabilmesi için T.C. kimlik numaranız gerekmektedir. Bu ve benzeri kişisel bilgileriniz "Gizlilik ve Kullanım Şartları" bölümümüzzde yazılanlar doğrultusunda üçüncü bir kisiyle paylaşılmaksızın saklanmaktadır.

6-Siparişimi nasıl öderim ve nasıl ulaştırılacak?

Siparişlerinizi kredi kartı veya havale/EFT ile yapabilirsiniz. Havale numaramıza sitenin alt bölümünde bulunan "Havale Numaralarımız"'ı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

7-Kargo ücretsiz kampanyanız varmı?

Ücretsiz kargo kampanyalarımız farklı ürünlerde ve zamanlarda bulunmaktadır. Ücretsiz kargo kampanyalarımız sözkonusu ürünler üzerinde ikonlarla belirtilmektedir. 

8-Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Sipariş takibinizi sitenin alt kısmında bulunan "Sipariş Takibi" linkini tıklayarak yapabilirsiniz.

9-Cimnastik ürünlerinde kuluplere özel indirim varmıdır?

Kulüplere, 10 adet ve üzeri siparişlerinde özel indirim uygulanmaktadır.

10-Kozmetik ürünleri ve Parfümler orjinal midir orjinal ise nasıl anlayacağız?

Kutularda üretici firma helogramlı garanti belgeleri vardır.

11-Koku kalıcı değilse iade edilebilirmi?

Parfümlerimiz orijinal ve sertifikalıdır. Kalıcı olması parfümlerin içeriklerine ve uluslararası standartlara bağlı değildir.Kalıcılık garantisi yoktur. Kalıcılık tenden tene değişim göstermekte olup standardı yoktur. Kutuları açılmış, kullanılmış  ürünler  iade kapsamı dışındadır.

12-Kokunun kalıcı olup olmadığı ya da orjinalliği ile ilgili belgeniz varmıdır?

Parfümlerin kalıcılığı ile ilgili bir sertifika malesef dev dünya şirketleri tarafından belgelenemez. Kişinin ten özelliklerine göre değişim göstermektedir. Ürünlerimizin kutularında helogram ve orjinallik belgeleri mevcuttur.

13-Kutusunu açtıktan sonra beğenmez isem iade edebilecekmiyim?

Kutusu açılmış ürünler iade edilemez.

14-Kozmetik ürünü ve yahut parfümlerin son kullanma tarihi nedir?

Ürünlerimizin kutuları üzernde,  açıldıktan sonra son  kullanma süre sonu bildirilmiştir.

15-Mayoları deneyip olmazsa iade edebilirmiyiz?

Mayolarımızı iç çamaşırınız ile deneyip iade edebilirsiniz. 14 gün içinde "Teslimat ve İade" koşullarımıza uygun olarak yasal iade hakkınızı kullana bilirsiniz. İade olan ürünler üretici firma tarafından ter kokusu,  parfüm  ve ürünün belli bölgelerinde  kumaş analız testinden geçtikten sonra  ödeme iadesi yapılmaktadır.

16-Mayoların ve yahut aksesuarların kullanma talimatı nedir?

Kullanma ve yıkama talimatları ürün içindeki  etiketlerinde ve web sitemizde mevcuttur.

17-Mayo  veya aksesuarlar elimize geçince beğenmez isek değiştirme şartınız nedir?

Ürünlerimizi, beklentinizi karşılamadığında parfümleri kutusu açılmadan, Mayo ve tekstil ürünlerini  kullanmadan iade edebilirsiniz. 14 gün içinde "Teslimat ve İade" koşullarımıza uygun olarak yasal iade hakkınızı kullana bilirsiniz.

18-Bu ürünleri Türkiye demi yapıtırıyorsunuz ithal mi?

Markalı ürünlerimizin hepsi ithaldir. İthal olmayan ürünlerde gerekli bildirimler yapılmaktadır.

19-Kampanyalar hakkında bilgilendirmeniz varmı?

Kampanya ve yeniliklerde haberdar olmak için sitenin alt kısmında bulunan kutucuğa email adresinizi bırakabilirsiniz.

20-Adrese insert göderiyormusunuz?

Sitemizin üst ve alt menülerinde bulunan "Kataloglar" linkine tıkalyarak kataloglara ulaşabilirsiniz.

21-Alışveriş puanımız olacak mı?

Şirketimizin puan uygulaması bulunmamaktadır. Gerekli altyapı çalışmaları yapmaktayız.

22-Ödemelerimi Euro, Dolar, İngiliz sitelini yada başka bir döviz ile  yapabilirmiyim?

Satışlarımız Türk Lirası olarak yapılmaktadır.

23-Belli dönemlerde stantlarınızda satılan ürünleriniz sitenizde daha pahalıya satılma  sebebi nedir?

Firmamız  kurduğu standlarda bazı modellerde kampanya ve indirimli ürünlerin satışını yapmaktadır. Bu ürünler yeni stoktlarımızda tükendikten sonra kampanya kapsamından çıkmaktadır. Bu ürünlerin yeniden siparişi için yeni maliyet oluşmaktadır.  Eski sezon ve tek kalan ürünlerde yapılan indirimli satışlar sitemizin ana sayfasında bulunan "Fırsat Reyonu" bölümünde yer almaktadır.

Bess © 2019 | Bu site RGS Yazılım® E-ticaret sistemi ile hazırlanmıştır